En el post d’avui us deixem un article molt interessant, sobre l’àcid hialurònic, publicat al web www.infosalus.com:
La major part de la població sap que l’àcid hialurònic s’utilitza àmpliament en la Medicina Estètica però es desconeixen quines són les diferències entre els farcits d’àcid hialurònic i la toxina botulínica tipus A.
Què és l’àcid hialurònic?
És un polisacàrid, que es troba de manera natural a la pell, formant part de la substància fonamental de la matriu extracel·lular, en les articulacions i estructures cartilaginoses.
Per a què s’utilitza?
Les seves aplicacions en estètica són múltiples, no només s’utilitza per eliminar arrugues, sinó per reposar volums perduts, per reestructurar contorns facials i per millorar la qualitat de la pell, per les seves característiques hidrofíliques és un magnífic aliat en la revitalització facial per si sol, o associat a altres nutrients.
Per què els seus resultats són tan bons?
La integració de l’àcid hialurònic en els teixits és perfecta, superior a altres farcits dèrmics per la seva capacitat de millorar la qualitat de la pell.
A més, les noves tècniques d’aplicació i un millor coneixement del procés d’envelliment del teixit, ens permeten abordar les necessitats de manera més efectiva i amb resultats més naturals.
Quant duren els efectes?
Els seus resultats poden durar fins a 18 mesos depenent del tipus de pell i dels hàbits de vida.
Podeu consultar tot l’article aquí: http://bit.ly/2i0VMFZ.