Molts nens i nenes tenen molt potencial però no aprenen ni progressen com s’espera d’ells. Pot ser que dificultats en el llenguatge global i escrit, en el càlcul matemàtic; dificultats d’atenció, d’organització, o d’autocontrol… deixin a l’ombra les seves capacitats, afectant la seva autoestima i interferint el seu rendiment.

En aquests casos, el suport psicopedagògic pot ajudar als més joves a fer-se conscients i a mobilitzar els seus propis recursos i habilitats, perquè puguin anar fent front als reptes que planteja l’escola i sobretot, perquè puguin aprendre gaudint!

Què fem?

Valorem de manera individualitzada les dificultats i habilitats del nen o nena realitzant un diagnòstic psicopedagògic, per tenir una visió completa dels processos d’aprenentatge. D’aquesta forma podrem trobar quins són els millors recursos, eines i estratègies per tenir un bon creixement tant acadèmic com personal. Seguidament oferim tractament individual, així com assessorament a pares i coordinació amb escoles i altres.

Què tractem?

  • Dificultats en la lectoescriptura i la comprensió lectora o Dislèxia.
  • Dificultats amb l’autocontrol i la impulsivitat o TDAH.
  •  Dificultats atencionals o TDA.
  • Desmotivació i baixa autoestima a causa dels aspectes acadèmics.
  • Dificultats en el raonament matemàtic i el càlcul o Discalcúlia.
  • Dificultats en l’organització i la planificació de les tasques acadèmiques.
  • Adquisició d’hàbits i tècniques d’estudi.